م.د مزمل احمد | Investigating the Role of EFL University Instructors in Promoting Students' Performance in Speaking Skill | مجلة ننار للعلوم الإنسانية والاجتماعية |
م.د عاصم عبد العزيز | An Analysis of Contrastive Discourse Markers Used by EFL Learners Written | مجلة ننار للعلوم الإنسانية والاجتماعية |
م.م مصطفى خليل | Psychological Analysis of the Family and Its Impact on Shaping the Child's Consciousness: A Freudian Analysis of the Delaney Family in "The Drunkard" | مجلة ننار للعلوم الإنسانية والاجتماعية |
م.م عبد الخالق حسين منجي | From the Unconscious to Existence: A Psychoanalytic and Existential Reading of Kafka's 'The Metamorphosis' | مجلة ننار للعلوم الإنسانية والاجتماعية |
م.م قاسم جواد | Unreliable Narrator Through Edgar Allan Poe’s “The Tell-Tale Heart” and “The Black Cat”. | مجلة ننار للعلوم الإنسانية والاجتماعية |
م.م باسم محمد | Chinua Achebe’s Things Fall Apart a Tragic Portrayal of Nationality and Postcolonial Culture Hegemony | مجلة ننار للعلوم الإنسانية والاجتماعية |
م.م عباس عائد | A Stylistic Analysis of Word Variation in Let’s Talk: How English Conversation Works by David Crystal | مجلة ننار للعلوم الإنسانية والاجتماعية |
م.م سيف ثامر | Exploring the Influence of Baroque Art and Architecture on the Works of John Donne in Contemporary Culture | مجلة ننار للعلوم الإنسانية والاجتماعية |
م.م احمد رياض مرزوك | Investigating the Types of Cognitive Metaphors in the holy Quran | مجلة ننار للعلوم الإنسانية والاجتماعية |
م.م حسين طالب | Existential Nihilism as a Solid Conception in Samuel Beckett’s Not I | المجلة الالفية للعلوم الإنسانية والاجتماعية |
Colonialist Ideology and Construction of the Other : A Postcolonial Psychological Reading of Wuthering Heights | مجلة جامعة بابل للعلوم الإنسانية |
م.م سجاد اسعد | مستوى الوعي بمخاطر التطرف الفكري وعلاقته بأدارة الهوية الاجتماعية لدى طلبة الجامعة. | مجلة ننار للعلوم الإنسانية والاجتماعية |
م.م محمد علي عبيس مطلك | The Influence of Cgnative Architecture on Educational Approaches A case study of Learners at Tertiary Levels 2024-2025 | مجلة ننار للعلوم الإنسانية والاجتماعية |
| | |
| | |